Hem » Bevakning i sommar

Bevakning i sommar

 Vi kommer att ha lite lägre bevakning i sommar vilket innebär att vi publicerar lite mindre än vanligt på hemsidan och vi kommer inte att kunna svara lika snabbt på mail.

Vi stänger inte helt så det går fortfarande att kontakta oss på vanligt sätt via

uppsala@aktivaseniorer.com

I augusti är vi tillbaka i full bemanning igen.

Trevlig sommar!

önskar
Styrelsen

Foto Sven Tideman
Fyrisån

Foto: Sven Tideman