På torsdag den 25 juni ses vi på Ölstugan TULLEN som ligger i hörnet S:t Olofsgatan/
Dragarbrunnsgatan (öppnar 16.00). Där finns både mat och dryck. Är det fint väder så finns även sittplatser utomhus.
Du kommer om du vill/kan, ingen föranmälan behövs.
Därefter gör vi ett litet sommaruppehåll och ses igen i september månad!
Gudrun Wedberg 0702 – 59 09 69
(Detta är även ett massutskick till medlemmar i Aktiva Seniorer som är med i gruppen Torsdagspub)

